Winter ILD school

Met deze wizard meldt u zich aan voor:

De Winter ILD school van 22 t/m 25 januari 2024.

Op de volgende pagina kunt u uw aanmeldgegevens on-line invoeren. U krijgt dan per e-mail een bevestiging van uw aanmelding en een factuur.

Let op! Bij sommige mailprogramma’s, zoals hotmail en gmail, komt de bevestigingsmail regelmatig aan in de spambox. Controleer, wanneer u niet binnen enkele minuten de bevestigingsmail ontvangt, eerst even uw spambox.

Kunt u de bevestigingsmail niet traceren, stuur ons dan even een mail op info@morganiseren.nl. U ontvangt dan een kopie van de bevestigingsmail. S.V.P. NIET DUBBEL AANMELDEN !!!

De betaling van het cursusgeld dient vooraf te worden voldaan op rekeningnummer NL56 KNAB 0731 9705 00 t.n.v.
Margreet van Roest organiseert en regelt vof o.v.v. het factuurnummer.

Ga verder

Velden met een * zijn verplicht in te vullen.

Persoonsgegevens

Werkgever

Factuurgegevens

Uw factuur wordt automatisch samengesteld. Uw naam en adresgegevens, zoals bij persoonsgegevens ingevuld, zullen hiervoor gebruikt worden. Wanneer u een andere tenaamstelling op de factuur nodig heeft kunt u dat hieronder invullen. Als u op een later tijdstip nog wijzigingen in de factuur nodig heeft worden daar administratiekosten voor in rekening gebracht. (€15.-)

Bijzonderheden

Akkoord

! Het lijkt erop dat u een 'verplicht' veld niet hebt ingevuld of een keuzevakje niet hebt aangevinkt. Kijk de lijst nog even goed door en controleer uw gegevens. Ontbrekende velden worden in rood aangegeven.

Ga verder

Bedankt voor uw aanmelding.

Binnen enkele minuten krijgt u automatisch een bevestigings-email met een bijgesloten factuur.

Let op! Bij sommige mailprogramma's, zoals hotmail en gmail, komt de bevestigingsmail regelmatig aan in de spambox. Controleer, wanneer u niet binnen enkele minuten de bevestigingsmail ontvangt, eerst even uw spambox.